NAČIN PODNOŠENJA PRIGOVORA I REKLAMACIJA POTROŠAČA
Sukladno članku 1 O. i članku 25. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/14,110/15), a na temelju čl. 37. Društvenog ugovora trgovačkog društva IVS – Istarski vodozaštitni sustav d.o.o., Buzet, Sv. Ivan 8, direktor Daniel Maurović, dipl. ing., donosi
ODLUKU O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA I REKLAMACIJA POTROŠAČA
- Pisane PRIGOVORE na izvršene usluge Društva, potrošači mogu podnijeti Društvu na adresu:
Sv. Ivan 8, Buzet, 52420
Email: ivsustav@ivsustav.hr
Telefaks: +385 52 662 600
- Pisani prigovori podnose se putem pošte, telefaksa ili emaila.
- Društvo je obvezno bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak prigovora te pisano odgovoriti na prigovor potrošača u roku od 15 dana od zaprimanja prigovora.
- Nakon primitka odgovora na prigovor, nezadovoljan potrošač može uputiti pisanu REKLAMACIJU Povjerenstvu za zaštitu potrošača.
- U Povjerenstvo za zaštitu potrošača imenuje se:
- Ana Šćulac,
- Samanta Petohleb Černeha, i
- Vladimir Ivančević, predstavnik Društva za zaštitu potrošača
- Reklamacija se podnosi poštom na adresu: Sv. Ivan 8, 52420 Buzet; putem telefaksa: +385 52 662 600, odnosno putem emaila: ivsustav@ivsustav.hr.
- Povjerenstvo za zaštitu potrošača dužno je pisano odgovoriti na reklamaciju u roku od 30 dana od dana zaprimanja iste.
- Ovom odlukom stavlja se izvan snage Odluka o načinu podnošenja prigovora i reklamacija potrošača broj: 1-8/18-16 od 21.12.2016.
- Sastavni dio ove odluke je i Odluka Upravnog odbora Društva za zaštitu potrošača Istre, ur.broj: 43/2017 od 8.11.2017.
- Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.